Thursday, July 28, 2011

alhamdulilah....-siap akhirnya-

alhamdulilah....
siap juga projek nia yang pertama..
bil.pertama.. (pasni ada sambungan dia)
menjadi juga akhirnya. semuanya ada hikmah..
nia kena buat sistem tempahan bilik mesyuarat UPTM.

ala... nie sebagai projek nia semperna nia pratikal laa..
mula-mula, agak tak sabar nak tunggu dapat projek, kemudian...
dapat projek, kena buat sistem, rasa takut. sebab, susah, hahaa...
tengah buat, rasa fedup.... asyik-asyik heng jerk, manjang tak jadi.

bila daa siap...... wauuu!!!! x cayer nya.. dapat ilmu buat web.. hahahha...
buat lebih mendalam.happy.....sangat2 walaupun baru sikit... login.. ahha..
dulu kat poli belajar, tapi tak tahu laa nak cakap apa...

apa-apapun apa yang puan nia suruh buat, nia daa buat.
dan nia happpy dapat menyiapkannya.
dan berhasil.

nie laman login.


nie banner web tu


jika masuk salah, maka akan keluar macam di bawah ini....


nampak kan?? kata laluan anda tidak tepat!

kalau masuk betul, pasword dan id yang betul, akan terpapar lah. gambar banner tu.. 
nia guna software macromedia dreamweaver dan axmpp...
yang banner tu nia guna adobe photoshop.....simple jerk.
semua ini hasil tunjuk ajar oleh pn.Faridah..
baik orang nya.. dia ajar pun, nia faham..
thanks puan.

opss....korang mesti tertanya-tanya, tak kan yang ini jerk??
mana isi dalam-dalam nyer??? kosong jerk..
yang nie budak pown boleyh buat..
haa.... myb otw kowt..
nie an baru bil.1...
hahaha

p/s: bersambung...



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...