Wednesday, September 28, 2011

last raya.

pejam celik pejam celik... hari ini hari last kita beraya. lengkaplah sebulan syawal.. hari ini jugalah masing-masing berpulun-pulun beraya, buat open house, menghadiri jamuan raya.makan, makna juga tapi kena lah beringat.
dan masing-masing sudah menimbang berat masing-masing. risau bonar berat badan naikk kan?..hehe.. samalah dengan nieya nie.. risau. bukan apa,nak naik tuh senang, nak turun tuh payah laa sangat..

semalam nieya pergi ikut akak2 opiz nie pergi jamuan raya di bawah. jabatan apa tah..hehe.. pastu hari ini nieya pergi ikut abang n akk nie pulak pergi jamuan raya yang di anjurkan oleh jabatan sumber manusia. lau tak silap lah..haha. makanan dia, mewah sangat.. sedap... kek,muffin.. yum2.. dan...hari ini nieya dapat jugak mam putu mayam.. haha..alhamdulilah..rezeki.. Allah memakbulkan..thanks..

kemudian, waktu rehat nieya tak turun. maklum lah daa penuh.. hehe.. nieya on fb. terbukak lah satu blog yang di update di fb. huh.. subhanallah..sakitnya... kesian betul baby tuh... kalau korang tak percaya tengok laa blog ini... beauty of life .... nak nanges nieya tengok dia.. perit sangat.. derita,dugaan yang family dia tanggung sungguh berat dan perit.. semoga aisya cepat sembuh dan hope kulit dia akan jadi licin tanpa kudis. amin.. kepada family dia, semoga kamu tabah dan sabar menempuhi dugaan ini.. sayu jerk tengok baby tu..
...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket