Monday, October 17, 2011

kenangan smad klana

kenangan... semua orang mempunyai kenangan yang terindah, terpahit... semua ada kan.. kenangan terindah bila di ingat pasti kita gembira dan kenangan pahit pulak?? tak perlu kata apa-apa.. hehe.. errkk..
nieya on external hardisk member.. dalam tuh ada laa memori smad klana ..nieya lihat satu persatu gambar.. ya allah.. nieya boleh terleka dengan gambar tuh.seoleh-oleh nieya berada di zaman itu semula.. boleh lagi nieya gelak sorang-sorang kat opizz nie..

dulu di skull, tak rasa pun kenangan itu. cuma sikit sahaja. bila dah habis sekolah, betapa banyak nya kenangan itu. dan bila terfikir balik, dah lama nieya tinggalkan sekolah.. rasanya baru sekejap sahaja.dah tiga tahun dah.rasanya.. rasanya, kenangan pahit lebih banyak dari kenangan manis,di sekolah smad klana dari 2007-2008. dan disitu juga nieya belajar dan membawa makna yang sangat bermakna. ianya adalah kenangan terindah.. tapi bila di smra rembau.. lebih banyak manis dari pahit.. hehehe.

kelakar bila di sekolah nieya tak pernah tegur mr.macham.. walaupun selalu terserempak. memang tak sangka.. rasanya macam nak undur balik ke zaman itu sahaja.. hehe..tapi apakan daya.. kita maju ke hadapan.

gambar paling menarik di hati nieya:
[hari koop]
(waktu fom 5)

(aktiviti)

(menarik sangat2)

(nieya)


(dalam kelas)

(fom 4..x slp... selekeh)

(waktu jamuan raya fom 5 selepas penyembelihan)

(nie penyembelihan, semua di wajib menyembelih..kursus penyembelihan untuk fom 5)


(kelas nieya, ngan kawan2 sekelas.)

gambar dipetik dari asiah

ini jerk gamabr yang mampu di masukkan.. sebenarnya banyak lagi.. tapi tak termampu nak masukk... hehe.. ok laa..lau korang ada kenangan di waktu persekolahan,,,,,, share2 lah.. disini.. mesti seronok...








...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

3 comments:

ieyza afieyna said...

kengan sekolah memang indah.. teringat wktu sekoah dulu.. :( rindu member2...huhu

Mia Liana said...

tetiba teringat masa mia sekolah dulu... masa tu jarang sangat orang amik gambar... yang ada cuma gambar ramai2 untuk kelas... huhuhu

Thania said...

@ieyza : err... hehehe... tau tak pe..kngan di skull mmg sngt menarik..zaman x matang katakan.
@mia liana : yela..dahulu mana terfikir nak bergambar an..tkut lau bawak kena rampas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...