Thursday, November 24, 2011

fly to langkawi


haa....korang nampak tak kapal terbang kat atas nie??
hehe.. nak airasia jerk.. hokhokhok...
sebenarnya an... nieya nak bagitahu sumting...errr....
nieya tak pernah naik kapal terbang tau..
malunya... huhu... 
memang tak pernah...
so nieya teringin lah nak naik...
pastu ada hamba allah nie, kawan ibu tunaikan lah hasrat anak-anak ibu nie..
so.......
malam nie, i.allah kalau tak ada apa-apa halangan,
kami sekeluarga akan naik kapal terbang pergi ke Langkawi..
hehehe... doakan kami ek...


thania punya xcited tuh...
ya allah.... tak sabar..hehe..
tambah lagi pergi ke tempat yang nieya suka nie...
semoga perjalanan kami berjalan dengan lancar...
hari nie nieya kerja half day jerk...
esok nieya minta cuti..

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

4 comments:

ieyza afieyna said...

bestnye.. belikn ieyza ole2. ye.. hikhik2.. :P

gurau je..

che sakinah said...

enjoy bercuti di langkawi! jangan lupa borong chocolate banyak-banyak! :D hehehe

nabila faryzza said...

semoga selamat pergi dan pulang. jangan lupa bawak cekelat banyak2. hehe :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

serius langkawi best kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...