Wednesday, November 2, 2011

hati ku sakit, sedih!

ya Allah, aku hanya berserah kepadamu..
tolonglah hambamu ini.
sakit hati, gelisah, sedih, putus asa.
semuanya ada.
nieya rasa macam nak jerit dan nangis jerk.
semuanya disebabkan sistem.
bahagian tarikh.

waktu lunch tadi, nieya terus keluar.
3 kali pusing town.
tak tahu arah mana nak tuju.
dengan hujannya.

kenapalah sistem ini ...
bukan aku nak putus asa, bukan juga nak mengalah.
tapi kesabaran ku ni tipis untuk meneruskan.
rasa geram..
hurm!!!!
rrrrraaahhhhhh!!!!!

berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi ujian mu ini dengan sabar.
siapkanlah sistem ku ini dalam minggu ini juga.
sampaikan report kuh ni terbengkalai.
arrrhhhhhhhh!!!!
disebabkan tarikh tuh lah.....!!!
nieya jadi fedup nak wat...
grrrr!!!
last-last.....korang nak tau tak nieya wat per??
hehehe....
v
v
v
v
v
nak tengok gak ker???
tak payah laa..
malu lah nieya...
ok2 laa..
nieya tunjukkan...
vvvv
vv
v
v
v
v
v
v
v
taraaaaa!!!
v
v
v
v
v
jangan gelak tau..
V
tapi komen...
edit tau..
ok tak?? haha....
gambar dalam mood geram.
tuh lah tak menjadi..
komen n beri pendapat tentang gambar mood geram nie!



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

5 comments:

missesboo said...

hahahaha... klaka lah .. cmne buat?? nak buat jugak :)

ieyza afieyna said...

hee.. sabar2.. jgn tensen..
t sistem tu ok la.. hee

oo,, edit pic ye sis.. lawa2..

pndai edit.. ;)

Thania said...

@missesboo
eh2..budak nie.. mcm ku kenal jerk..hehe.. mmg klaka pown.. mood geram kan..lau wat sumting mesti lah x mjadi.. klaka.. hehe..sjerk nak hilangkan mood geram, buat lah benda nie..nak jugak ker???

Thania said...

@ieyza afieyna
xder laa lawa... buruk laa ieyza.. x lawa pown.. hehe..
nak hilangkan tension wat sistem nie kan...

jaa64 said...

heeehe...bolehla tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...