Friday, November 18, 2011

malware di dashboard.... help me pless...!!

huhuhu.... bukak-bukak jerk dashboard nampak nie..................
.....................................................
.....................
.........


waaa....MALWARE....!!!!!
shuttt up!!!!!
huhuhuhuhuhu...
baru nak updatekan cerita pasal tadi hampir-hampir kena panah petir..
huhuhu...
nie dashboard blog jerk kena... 
nie nieya bukak pada edit post dekat bawah entry tuh..
sedih nya...

macam mana hendak buang benda tak penting sangat2 nie??
jaat laa dorang nie.. 
suka wat macam ini..
tak takut dosa ker??
huhuhu...

korang...macam mana nak buang benda nie??
help me plesss.....




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

3 comments:

EmpayarUtama said...

Aku x pakar nih

Thania said...

@EmpayarUtama

thanks... :)

nabila faryzza said...

sabar je la kalau kena virus ni. tapi thania punya dah ok dah kan? tade virus malware ni dah kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...