Saturday, December 17, 2011

jalan - jalan

hari ini kami keluar pergi KL.. pergi bangi rumah ustaz. besar au rumah dia.. tapi an, ada laa datin tuh,  tau laa kaya, tak payah lah nak menyombong..  sombong betul datin tuh. menyampah laa nieya tengok. tuan rumah yang ustazah tuh, pensyarah kuis yang kaya tuh pown tak sombong... tak kemana deh harta tuh. kita semua sama jerk.. last-last mati kain kapan gak. bukan sutera.  semoga dia di berikan petunjuk hidayah. 


kat bangi tuh, ustaz, anak dia tunang.. daa macam majlis perkahwinan.. best nyer.. tapi yang tak best bila tengok orang-orang yang belagak sombong tuh laa..  pastu pergi bangsar.. hehe.. banyak kenangan manis di bangsar utama. dulu nieya duduk bangsar.bangsar utama. pastu tadika kat masjid abu bakar. korang tau tak??
masjid abu bakar, bangsar

alhamdulilah, nieya dapat solat di sana.  dapat cuba ingat kenangan masa dulu ketika tadika di situ. walaupun tak beberapa ingat. ala... sebab umor time tuh 5 tahun..tak ingat sangat.. hehe... pastu tengok kawan abah nikah.. hurm.. ntah laa.. dah sah nikah,. kami pun gerak pergi kg baru. rumah nenek nieya. dekat depan novellis pusat kecantikkan sosilawati tuh.. hehe.. sekarang rumah tuh dah jadi rumah cik yah sebab nenek dah tak der. -al- fatihah-.

kemudian kami gerak pergi P.J, kedai makan saudara kami. mak ai.. sedap sangat-sangat masakkan dia. tapi hari ini tak der nasi lemah rempah ayam.. just ada goreng-goreng..tapi memang terbaikkk laa...
ini lah gerai dia. lori tuh. gerak en.fauzi.  (pernah datang tak?)

nie yang nieya order.. memang sedap.
dah mam, duduk berborak-borak.. dan nieya main dengan anak dia..comeyh sangat-sangat.. putih.. hehe..
nak tengok tak bila abah nieya pegang baby tuh?? dia dah lama tak pegang budak.. hehe..maklumlah, anak dia dah besar-besar kan.. nak tunggu cucu tak tahu bila.. hehehe... semoga abah dan ibu dan mama dapat melihat cucu dia yang pertama. 
bermain dengan cucu saudara








...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

1 comment:

zaty said...

insya'Allah semoga mk ayah pnjg umur.comel bdk tuu..putih melepak aw! :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...