Tuesday, December 13, 2011

selamat melahirkan anak pada 13.12.11

malam 12/12/2011...


sehari sebelum muchuk kuh melahirkan anak..eh2.. bukan mr.muchuk ek.. muchuk laa.. nama hamster nieya. hehe..  malam tuh, nieya tengok perut dia besar tau.. makin besar. nieya dah tau daa dia bunting.. nieya pergi lah angkat dia, bawak keluar, urut2 perut dia.. hehe..terasa benda bergerak au dalam perut dia.. nieya menanti dengan sabar.. haha... patut laa semalam dia lasak.. lasak sangat bila nak pegang dan bawak dia keluar.

malam tadi (muchuk)

tengok perut dia

daa tak duduk diam

lasak



13/12/2011 ...


tarikh di mana muchuk melahirkan anak dia.. pandai dia pilih tarikh yang best... heheh... 13/12/11.. hehe.. pandai muchuk kesayangan kuh ini... dia selamat melahirkan anak 5 ekor.. terbawak2 dalam mimpi nieya tau.. nieya mimpi dia melahirkan anak.. sekali pagi tadi keluar dari bilik, atas sangkar dia ada bekas dalam tuh ada anak dia.. huhu.. nieya terkejut, gembira.. tapi nieya marah adik nieya sebab asingkan anak dia dengan mak dia.. huhu.. nieya kata jangan pegang anak dia dan jangan asing kan anak dia.. nanti dia mati.. nieya takut... huhu..sedih.. korang...doakan anak-anak hamster nieya tak mati ek... doakan tau...gembira sangat hari ini...sebelum balik Ipoh, dapat lihat anak dia..
anak muchuk 5 ekor



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

1 comment:

Selendang Merah said...

taniah2..comelnya anak dia kecik jew..nanti bila dh tumbuh bulu lagi cute...x sabar nak tengok perkembangan dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...