Saturday, January 7, 2012

di sebalik minggu lepas

sejak aku masuk sem 5 nie...
jarang daa mengupdate blog nie..
tak der masa nak update.
buzy jerk..
ada masa terluang pown, duduk berehat..
hehehe..

tengok nie.. bz wat assingment.

huh.. aku tak tahu laa sama ada aku nie kuat o tak nak tempuh sem nie.
subjerk dan cara pembelajaran tuh memberi tekanan kepadaku.
terutama dalam subjek projek.
sem ni, kami kena buat proposal projek untuk sem 6 nanti.
antara pilihan tuh:

1.  sistem (database)
2. web (mesti ada payman)
3. multimedia (cd interaktif)
4. network

huh... sampai sekarang aku tak buat lagi keputusan.
padahal next week dia daa mintak.
1 kumpulan 2 orang..
memang terbaiikkk laa..

sebelum ke kelas

hahaha... 
bekpes kami..
sebelum ke kelas, kami mam maggie jerk.
1 mangkuk share 3 orang..
ala... sharing is caring kan..
cian kan kami..
hehheehe,,

nor n fara

panjang tak beratur

nie kes mengundi.. hehe.. 

yang nie pulak... kes mengundi..
bukan mengundi politik tuh..
nie mengundi untuk pemilihan wakil pelajar..
nie bahagian  JTMK.
jabatan teknologi maklumat komunikasi.
jenoh tuh nak beratur.
nasib baik lecturer tuh panggil dip5b.
so kami pun pergi kedepan..
mengundi dak kelas kami lerr....

tuh laa.. kehidupan di sem 5.
amat mencabar. baru di permulaan.
hope aku dapat laluinya dengan tabah dan lepas lah sem 5 nie tanpa mengulang.
amin..
doakan nieya ek..







...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...