Tuesday, January 31, 2012

luahan ii


hari ini kita di gegarkan dengan berita yang kurang memuaskan hati.
(bagisayalah)
ia membuatkan aku jadi takut dan memikirkan banyak hal.
terutamanya tentang Hari Kiamat.
kebelakangan nie, desas desus mengatakan bahawa hari kiamat kemungkinan
akan jatuh pada 2012.
tapi kita tidak boleh percaya sangat dengan desas-desus kiamat akan berlaku pada 2012.
kita perlu percaya bahawa adanya hari kiamat.
tapi kita tidak tahu bila akan terjadinya hari kiamat tuh.
hanya bersiap sedia sahaja.

tapi lain pula bagi ku..
aku takut hari itu daa dekat sangat. kemungkinan 2012.
tapi....
hurm...
aku tidak bersedia lagi.
aku takut sebab aku takut tak sempat nak bertaubat..
tak sempat nak tunaikan apa yang belum di tunaikan..
dan aku juga ingin merasa nikmat menjadi dewasa..
menjadi isteri solehah..insya Allah.
menabur bakti kepada kedua ibu bapa dan keluarga tersayang ku.
semoga apa yang aku ingin kan itu tercapai..
amin..
apa yang penting disini...
aku nak jadi anak yang solehah..
huhu..
???????




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket