Tuesday, March 20, 2012

aku bukan kaki pujuk.
aku bukan kaki nasihat.
aku juga bukan kaki ambil berat.
bukan juga kaki menyenangkan hati orang.
malah menyusahkan orang jerk.
aku daa cuba yang terbaik.

tapi...
aku tak sepatutnya buat macam tu.
aku try untuk menyenangkan dia tapi apa yang aku dapat?
aku try untuk meringankan dia tapi??
aku try untuk ambil berat tentang dia tapi???
aku juga try untuk menasihati dia tapi??

aku tak sepatutnya buat macam tu.
aku nie MEMBEBANKAN dia.
aku nie buat dia lagi sakit.
aku nie buat dia susah.
senang citer aku nie buat dia serabut!!!!

aku tak pantas tok orang lain!!!!!!!!!!!!
aku tak layak untuk dia...
tak layak untuk berada di sisi dia.
aku bukan untuk menyenangkan dia, tapi menyusahkan dia jerk.

________________________________________________________________________________

hari ini seharian kepala aku berdenyut. penyakit lama aku datang semula. daa lama aku tak kena. tapi aku tak tahu kenapa hari ini seharian kepala aku denyut. sepatutnya aku daa kena pergi G.H. tapi aku tak nak. aku rahsiakan. aku rasa sunyi. sunyi sangat. memang patut kan aku kena macam nie. bila dapat mesej dia, aku happy. tapi... ianya sekejap saja. aku yang kena marah balik. aku tau dia sakit. tapi.. ntah laa. maafkan saya. sepatutnya aku keluar ngan mimi pergi tesco tapi aku cancel kan. maafkan akk mimi tak dapat bawak mimi keluar. nanti akk daa sihat kita keluar ek.
ya allah ya tuhanku.. tenangkan lah hati ku nie. buangkan lah luka di hati ku ni. sembuhkan lah dia. jauhkan lah dia dari segala penyakit. lindungilah dia ya allah. aku disini selalu risaukan dia.




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket