Tuesday, April 3, 2012

aku bukan boneka laa!!



aku bukan laa boneka..
bila di perlukan cari aku, tapi bila tak di perlukan..
kau campak aku.
aku punyai hati dan perasaan
yang bukan lah untuk di buat permainan.

bangun laa ...
tolong laa jangan lakukan aku seperti ini.
aku seperti di belenggu sesuatu..
perasaan.

jangan laa kau mainkan hati dan perasaan seorang perempuan..
perempuan di cipta dari tulang rusuk Nabi Adam.
dan ianya untuk di jaga, di lindungi, bukan nya untuk di permainkan dan di lukakan..

bukan pada permulaan..
yang bermanis-manisan..
tapi akhirnya???
bermasam-masamsan..
huh...

Hari berganti hari
Pahat tidak berbunyi
Janji tinggal janji
Tangisan dalam senyuman
Aku hidang kepada handai dan taulan
Namun kelihatan

Demi cinta
Tidak sanggup aku berpura-pura
Aku bukan boneka
Yang bernyawa... 

Aku hanya seorang wanita
Lembut bukan bererti lemah... 

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket