Monday, December 3, 2012

Spaghetti Bolognese...

Hari ini nieya telah berjaya membuat spaghetti... yummy.. sedap?? bolehh laa.. Al-maklum laa percubaan pertama.. Nieya baru 1st time belajar buat spaghetti.. Sebelum nie tak suka makan sangat tapi entah mengapa mau cuba untuk membuatnya an.. Itu pun dengan bantuan K.Dayah dan Nazmi. Tak lupa jugak Nor. hehehe.. Thanks korunkk..

Nieya selalu tengok orang buat pakai sos yang dalam botol or tin tuh...

Tapi nieya guna yang ini... ibu nieya beli kan.. mati kutu di buatnya.. hehehe.. daa laa tak pernah tengok dalam packet.. sekali haa... amik kau.. tapi try.. sedap.. bolehh laa.. 


Nieya semangat buat dengan bantuan bbm dari K.Dayah..memang gigih jugak.. hehe.. 
Akhirnya menjadi.. Alhamdulilah... sedap tuh tak berani nak komen laa.. 
Jom try jom.. Nak resepi nieya tak berani nak bagi sebab nieya pown baru belajar buat try laa tanya mr.google.. :) tak pown amik dari blog ini ... resepi spaghetti bolognese

Ini lah hasilnya... 




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...