Tuesday, July 5, 2011

semalam n hari ini...

hari ini hari kedua aku pratikal. urm.. ok lah dari semalam. semalam macam tunggul hidup. bohsan, sedih, xder kawan. urm... hari ini... ok laa.. abah datang teman aku lunch. pastu aku dah berani untuk berbual dan ada juga orang yang tegur aku. alhamdulilah. tapi still x banyak cakap..
tadi kat office, suasana bising n masing-masing buzy. coz ada pelawat datang, n ada masalah sikit. tadi aku belajar PHP. benda baru. tapi ianya sama macam oracal, SQL,OOP,WEB... urm... payah gak laa.. coz benda2 tue, aku x lepas lagi. nak wat benda nie... kena stdy nie,,,.. hehehe..p best dapat belajar benda baru.

semalam..... aku langgar kereta makngah..hahahaha... tengah undur belakang, x perasan kereta ada belakang. dentum, alhamdulilah, kereta xder pape.. ahhaa... 1st time langgar kereta. tapi nasib baik kereta makngah.
semalam juga malam tu, pergi rumah ustaz kat paroi. pergi hantar nenek berubat. berbaloi gak laa...
...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket