Thursday, August 25, 2011

hurm

kenapa ek nieya jadi macam nie?? dah tu selalu fikir pasal kematian,mimpi pasal hampir kematian..
kenapa?? sejak kebelakangan nie,nieya selalu kena marah. bukan dengan family  jerk. dengan orang lain pown ada. family lagi laa banyak. hurm. mayb nieya di lahirkan untuk kena marah ker??

kemudian nieya selalu melawan. nieya tak tahan dorang ayik menangkan orang yang bersalah. terutama dalam family. nieya tak tahan lah dengan mereka selalu cakap pasal orang ____...orang yang istimewa sekali dalam hidup. yang umpama lilin dalam hidup nieya. lilin yang pertama..bukan si macham. kalau cakap baik2 tak per... nie ...hurm.

kenapa nieya selalu jerk jadi mangsa keadaan?? sekarang nie, nieya tak der dah tempat bergantung untuk......hurm.. hanya di sini dan famly ngan abah jerk. tu pown tak nak bagi abah tension ag.mungkin nieya kena belajar simpan dan pendam.. biar nieya praktikan..nieya nak jadi pendiam lepas nie. baru tak banyak dosa dan sakitkan hati orang lain.

tiap2 hari nieya akan naagis dalam hati. sebab ........ hurm. tak pe.myb nie nasib nieya kan,. kena lah terima jadi anak sulung.kadang-kadang,nieya tak der tempat nak bercerita dalam family. dorang dah macam tak nak dengar dah cerita nieya.dorang tak macam dulu.dorang banyak senyap. abaikan nieya. dorang banyak lebihkan orang lain...dorang tak sayang nieya dah..

tak per.nie dugaan nieya.ada orang lebih teruk dugaan yang menimpa mereka.
...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...