Monday, August 8, 2011

jangan gangu lagi!!

hari ini nia nak story sikit laa.. pasal dak yang selalu tak puas aty ngn nia. tak tahu laa sebab ap.. kalau nak cakap pasal putus?? nia rasa dia yang minta putus daa tu, dia yang wat nia sengsara. korang sakit tak hati bila tengah couple nie, still luahkan at kita pasal ex dia dulu?? sayang lagi laa.. tu laa..nie laa... daa tu, gambar penuh satu laptop.bukan laptop jerk p nset.. nia bukan per. ntah laa.. nia pown ada perasaan..


lepas clash, nia pikir dia tak ganggu daa hidup nia, and abis sampai situ jerk.. tapi apa yang nia harap kan, tak pown.. bersambung..bersambung,,,... bersambungg... dan tak tahu sampai bila.nak cakap kan nia ganggu dia tak der laa pulak.. nia tak ganggu dia pown. mesej,tak, call lagi laa... xpernah. fb kitaorang pown tak berkawan..tapi dia still nak sakitkan aty nia, mengutuk nia.. nia ada maruah au. nia rasa maruah nia nie macam bola sepak. yang di main oleh kawan-kawan dia. termasuk dia.

dulu nia pernah dengar huru hara pasal dia marah nia. dia salahkan dia gagal poli sebab nia. ok. meh sini nia nak terangkan.. dulu ko datang uma aku malam-malam, bertandang..macam jin bertandang, aku suruh kau balik, buat assgment ko yang banyak tunggakkan tu,banyak tak hantar tu,ko tak nak. alasan ko,malas laa, tu laa,, nanti laa,, . last2 minit,waktu markah pb nak keluar barulah ko kelam kabut. ko cari aku minta assngmnt aku,nak pinjam tiru. aku tak bagi sebab itu asngment aku ngn kawan-kawan aku. berkumpulan.tengah banyak asgment yang perlu ko hantar,ko boleh ajak aku keluar, lepak, aku tak nak keluar, ko bertandang depan uma aku. aku cakap, esok aku nak tengok asngment ko 3 daa siap, p ko?? tidur, xdtg kelas.. ko xsedar ker zai??pagi2 lagi nia kejut ko, bagai nak gila, p ko?? lena dalam mimpi ko. aku nak tengok asngment, ko mengeluh. sekarang nie, ko nak salahkan nia pulak. atas sebab kegagalan ko. haa..dan aku ingat sampai sekarang, ko cakap, kegagalan ko, bukan sebab aku. ko yang cakap.dulu aku ada cakap yang nie sebab nia ker?? ko ckap tak.. ramai saksi weyh yang dengar. dan... pasal aku suruh ko wat asngment tu, nabil n iqmal pun dengar au. member2 aku pun sama.. bukan nia nak mengungkit, pi untuk menjelaskan kat ko dengan lebih terang. supaya ko faham dan tak ganggu aku lagi..

ex2 nia tak pernah macam nie. lau daa abis, abis macam tu jerk. tak der pown nak mengutuk, nak mengata.. 1st time nia dapat kenal orang macam ko. hope pas nie tak laa dapat orang macam nie lagi. amin.. kerana orang macam nie lah yang menyusahkan hidup nia. zai...ko tak kan aman jika jiwa ko, aty ko ada sifat dendam, tak puas aty, sifat jahat. hidup ko tak kan bahagia. tu jerk nia dapat nasihatkan. hope pas ni ko sedar dan tak ganggu agi hidup nia..kita sampai di sini sahaja. lupakan laa nia.hope dia tak gngu nia dan bf nia lagi.

oppsss...terlebih sudah.. tu laa citer nyer.. kembali semula ke alam nyata... hahaha... bulan poce tk boleyh marah lebih2.. kena laa coolll.. dosa dia, dia punya pasal. kita, x buat apa-apa ngn dia,tak gngu dia, n daa mnx maaf, so sume tu terpulang pada dia... arrrrrrhhhhhh.....!!!! lepas sume daa kesedihan, kemurungan,ketensionan... sumenya lepas daa...

p/s: si dia bernama Ruzaini Azman!!.


...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket