Sunday, August 7, 2011

kembali lagi

tgh leka-leka search internet tentang php logout... sambil dengar lagu.tiba-tiba keluar laa pulak lagu nie....jup2..


Bagaimana
Harus kita meneruskan
Percintaan yang terluka
Masa dulu

Andainya kau sendirian
Dan kau masih lagi mencariku
Di sini aku menanti mu

Kenangi saat indah kau dan aku
Waktu itu hidup kita romantisnya
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
Di pantai kasih
Akhirnya aku kau tinggalkan

( 1 )
Sejarah cintaku yang lalu oh...
Hanyalah ujian bagimu
Seandainya kau perlukan aku
Ku masih ada di sini
Seandainya aku tiada lagi
Simpanlah cintaku
Di dadamu oh... sayang

Cuba kau ingat kembali
Masa lalu
Kasihku teguh buatmu
Walaupun terluka namun ku bersabar
Dan masih menyayangi

Andainya kau ada yang lain
Waktu ini
Apalah dayaku lagi
Terpaksalah aku membawa diriku
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

( ulang dari 1 )

Kalau aku mengelamun sendirian
Berderai airmata di pipiku
Kerana terlalu pilunya hatiku
Kau pergi dariku tanpa pesan
Di sudut hatiku yang terluka ini
Terpahat namamu Kaulah kekasih



haa...tau tak lagu nie?? dari perut nie berbunyi-bunyi, pale sakit,..pusing-pusing... terus hilang.. bunyi petir. tp pale still sakit.  sambung balik... dengar jerk lagu nie, terus terkenangkan peristiwa silam semasa sem 1 di PUO..maaf laa pada my sweetheart.. bukan untuk menyinggung perasaan kamu, tapi tiba-tiba jerk teringat... nia minta maaf sangat2 pada im.. 


teringat sewaktu nia, liya, zul,nabil,zai, iqmal, pergi karok waktu malam. waktu tu bahagia sangat. bahagia sebab dapat bersama dengan kawan-kawan yang sangat sporting. memang take care. tak pernah rasa laa time macam tu.kiranyer tu yang pertama laa..  pastu nabil pilih lagu nie, dan nyanyi.. nia boleyh nanges dengar lagu nie.tak tahu kenapa.. myb suara nabil best, o menyentuh kalbu, o teringatkan ex..o teringat kan nasib bersama si dia... sewaktu di poli. tak tahu laa.. liya perasan nia nanges, pastu apa lagi kecoh laa dalam bilik tu.. nabil pun terkejut.. memang terharu.. 


bila masuk dengan dorang, memang best.walaupun akhirnya itu bukan pilihan nia untuk meneruskannya. nia lebih untuk memilih kawan berdekatan,satu kelas,1 rumah untuk menyenangkan kami untuk buat kerja. tapi walaupun sekejap memang nia banyak dapat pengajaran daripada situ. banyak kenangan manis dan pahit. nia demam, dorang sangup datang rumah pujuk nia dan tolong hantarkan nia pergi klinik. memang nia hargainya..walaupun waktu tu nia n liya tak kenal sangat, baru nak rapat... nia suka berkawan dengan liya. 


dan ada jerk aktiviti mereka. liya seorang yang comel. nampak macam gedix, pi itu memang gaya nyer. kegedixkan dia tu membuatkan kita rasa geram tengok dia, geram sebab kemontelan dan kecomelan dia. ada gaya tersendiri..sorryy liya..nia mengumpat kejap.heheh...dan dia seorang yang hapy gudlucky.. sentiasa ceria.. dan bila dia masam, memang jelek sangat muka dia. memang nia tak suka tengok muka dia masam.macam takder penyeri muka dia.rasa takut laa.. hehehe...


nie laa leeya

tapi mereka lah banyak tolong nia semasa sem satu dan awal sem 2.. kemudian iqmal dan nabil pulak yang banyk membantu nia dan mok.. tiada dorang,tak tau apa dah jadi ngan kami.. thanks korang semua... 


daa laa... sebenarnya nak cerita pasallagu tu jerk.. lagu tu memang bawak banyak kenangan silam.. tu jerk.lau nak cerita dari A-Z memang tak abis laa sampai esok pagi.. haha.. kang jenoh kang korang nak  baca... t my sweetheart marah kang.. tak boleh nak buat dia marah.. nia sayang dia. cerita pasal lagu jerk pastu melalut.. bagus laa tu nia oi.. dah2.. thanks korang...!!!!! miss u... all... terutama leeya, mok, nabil....


jup2... terlupa sumting...msti korang nak tau tajuk lagu nie?? tajuk dia ialah...romantis...ok.. daa...




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...