Wednesday, August 10, 2011

keputusannyer >>>??

hurm.. memang berat untuk nieya terima keputusan ini. tapi apakah daya. nieya tak mampu untuk menghalang keputusan mereka..nieya sebagai anak harus lah menurut perintah sahaja.

semalam,nieya tergerak hati untuk call abah. setelah makngah dan ibu tanya nieya banyak kali. siap perli-perli lagi.tapi nieya terima. call abah. tanya, comfirm ker raya nie dengan abah?? abah kata............................ comfirm.. abah dah call paklang untuk pulang raya awal kerana rumah nenek sunyi tanpa cucu-cucu dia.  dan kita akan gerak sehari sebelum raya iaitu pada belah petang nya. kiranya malam raya kami semua dah berada di KL. amat berat untuk nieya pergi beraya di sana. bukan sebab apa. sebab nieya dah terbiasa beraya disini dan di sini lah ada segala-galanya dari di sana. bukan nieya tak nak beraya dengan abah, nak. anak mana yang tak nak beraya dengan abah kan.. tapi suasana nyer berbeza. tapi abah dah janji dengan nieya yang petang raya pertama tu daa ada di seremban..

jadi comfirm laa nieya akan pergi KL.. orang raya balik kg luar dari KL. tapi nieya?? maklum lah tak der kampung. kesian an..hanya berkampung menunpang jerk dengan saudara-saudara.. sedih an... hurm.

kebetulan orang sebelah tempat nieya nie pasang lagu raya sedih. huh...memang masuk laa..haha.... terharunya..






...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket