Monday, August 1, 2011

sehari sebelum poce.

sabtu, kami sekeluarga pergi j.j. petang pergi j.j ngn ibu, uncle, adik2. beli kasut converse syipa, dan jalan2. kemudian datang semula rumah nenek.malam tu keluar pergi j.j lagi bawak makngah,nnk,najmi makan kenny roaster.. sedap laa...sebelum makan beli kasut nenek..

tapi hari sabtu nie hari yang paling sedih, ak kecil hati and mcm2 lagi.. mmg aku rasa aku di hina habis2san.. bukan dengan orang lain pun, p dengan ibu, family. daa tu, makan.... hurm... mmg aku nie macam di pinggirkan lah.. saper lah aku sebenarnya kan????

nie gambar pada hari tu....
sebelum bertolak
kenny di J.j


sedap nnk makan.selera dia

letih menunggu

dah makan semua, makngah bawak nenek balik rumah nenek. dan kami sekeluarga pergi menonton wayang cerita kapten amarika..3d..not bad laa..klaka.. tapi pening lah pale aku menonton wayang pakai cermin mata hitam.. 3d katakan... hahah.. mmg sakit pale aku.

nie tiket wayang

nie lebih dekat
nie resit guna kad kredit

haa... tgh tunggu iklan tu, uncle amik gambar aku..haha..
posing laa aku...

hari ahad pulak.....
keluar dengan ibu, nami, makngah.. apa lagi g window shoping laa.. 
pergi kedai perabot. senawang, last2 mam askem di ice room senawang.
sedap....
dapat jugak hajat aku untuk mam ice room at senawang sebelum puasa..
amin....
makngah belanja, aku laa yang jadi drebar mereka.
berpatah balik. dari rahang jln nk g jpj tu, pergi rasah, rasah pergi senawang.. hahaha

nie sebelum bertolak

nie laa dia askem




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket