Sunday, August 14, 2011

siapa lah diri ini.

siapa lah nieya.. 
nieya tak tahu kenapa nieya hari ini tertekan sangat. 
tak tahu sebab apa. tu yang tadi nieya pergi lake garden.
duduk situ.biar pown seorang diri. 
walaupun tak berani, tapi nieya tetap kena buat2 berani demi kesihatan nieya. 

korang nak tahu tak, ry nie nieya rasa macam nak pergi dari semua orang.
pergi jauh2.. orang kata so far so good.. ahha
apa tah kene mengena.

bagi nieya, dorang macam tak perlukan nieya jerk.
dorang perlukan untuk melepaskan tension, kemarahan. 
tu jerk.
nieya pown ada perasaan jugak. 

p tak apa lah. sapa lah diri nieya kan,
nieya nie sebagai hamba Allah yang di jadikan untuk macam ini lah.
so,,, nieya kena lah terima.
dan....
nieya redo. jika itu yang nieya terima.
nieya yakin.....
....................................

hurm...

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...