Monday, September 12, 2011

merisik

haa...merisik?? eh2.. bukan laa... nieya punya lambat lagi kowt.. hehe.. pakwe dah ada, tapi belum sampai serunya lagi.. hehe.. merisik nie kawan baik nieya di poli.. kawan nieya nie farahana. nieya selalu panggil dia mok. sebab dia nie macam gumok cute..tapi tak laa gemok.. hehe.. dia selalu sajerk dengan nieya. kemana sahaja kami pergi. macam digi laa.. bersamamu.hehe.. haa... kalau korang nak tahu, kami nie macam kembar. kemana sahaja kami pergi, mesti ada orang cakap kami nie kembar. walaupun dia tak pakai tudung. pelik2.. tapi ibu nieya cakap,tak sama pun muka coz muka nieya bulat muka dia lonjong. tapi mr.macham nieya cakap sama. just hidung jerk.. n muka. hehe.pape pown kami selalu kenakan orang.bila orang tanya kami nie kembar ker?? kami jawab ar ah sahaja.bila dorang kata yer ker nie kembar?? kami pown jawab laa.. ar ah. kembar lain mak n bapak.. haha..(nakal x?)

kawan nieya nie, mok, daa pown milik orang walaupun hanya sekadar merisik. kepunyaan helmi ismail.hehe.. satu lagi, kami suka macam ini. laki dia tuh, abg nieya laa.. n kawan nieya nie mok, akk ipar nieya.. hehe.. sebab apa? sebab nama ayah laki dia nie sama dengan nama ayah nieya. Ismail. hehe.. so nieya selalu panggil emy nie abang n mok akk ipo.. hehe..pelik kan kami?? ada jerk macam kaitan. hehe.

merisik, pada hari sabtu bersamaan 10/9/2011... pihak belah lelaki merisik perempuan.. mok dah menjadi kepunyaan orang. alhamdulilah, nieya sempat datang walaupun nieya kena balik cepat sebab ada hal di melaka.. at list nieya datang dan tengok kembar nieya nie..hehe.. rindu lorh at dia.. mula-mula jumpa dia, setelah lama tak jumpa dia, macam nak menitik air mata nie. sebab terlalu rindukan dia..

(mok bersama dengan lakinya emy dan anak buahnya)

(inilah mok (fara))

(mak sarungkan cincin di tangan akk ipo den)
hehehe

(cincin merisik/tanda)

(ini lah nieya n mok)
sama ker rupa>??

nanti nieya masukkan gambar kami. n kamu semua nilaikan laa ek..
sama ada kami nie sama rupa atau tak.
pape pown...tahniah laa kepada Norfarahana binti Ibrahim dan Helmi b Ismail.
semoga kekal hingga ke akhir hayat.
(gambar di petik dari fara(mok))

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...