Wednesday, April 18, 2012

baju koprat

dari sem 3 sebenarnya nak buat baju koprat nie..
tapi di sebabkan masalah2 yang tak dapat di elak kan..
tiada keserasian, dan kerjasama...
akhirnya terbengkalai jugak akhirnya baju koprat kelas kami..
so.....
sem 5 nie laa baru menjadi rancangan nak buat baju koprat.
pada mulanya kami ingat nak buat geng kami jerk.
tapi saya pikir macam tak sesuai lak..
last2 dorang syorkan nak buat baju koprat..
terus kami joint..

baju koprat kelas kami, warna merah hitam.
boleh tahan laa..
kebetulan sama dengan budak mekanikal..
memang tak tiru tapi kebetulan sama.. hahaha
jodoh tu.. kweng2..


pilihan kedua kelas
nieya suka macam nie... warna putih dan merah.. tapi kebanyakkan tak sokong.. so ikut mejo laa... janji ada laa baju koprat dari tak der.. baju nie harga RM73. lengan panjang, pendek, suku, semua sama.. so nieya amik panjang.. tak rugi.. hehe..

design kelas pilih

baju ku yang daa siap.


depan

belakang
ok tak korang?? hehe.. boleh laa...


...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...