Thursday, April 19, 2012

serabut nya..

hari ini aku telah main kan hati perasaan seseorang..
tapi sebenarnya aku tak der niat pown nak main kan hati dan perasaan dia.
aku tak tahu nak luahkan macam mana lagi.
tapi siyes... memang aku tengah serabut.
aku dan im daa tak der pape. kami hanya kawan sahaja.
just relationship jerk tak tukar-tukar lagi.
serabut laa otak aku sekarang nie..
kenapa laa semua ini berlaku.
setelah apa yang aku baca, apa yang aku lihat....
aku tak percayakan dia.

pape pown mulai malam ini....
aku bukak buku baru, hati baru..
aku akan cuba untuk melupakan apa yang dah berlaku.
dan aku akan cuba cari siapa diri aku sebenar dan jalan yang benar untuk aku.
aku mintak maaf kepada yang terlibat..
aku tau aku salah..
tapi aku buat macam nie sebab aku terlalu jaga hati dan perasaan korunk.
tapi ini akhirnya yang terjadi..
maafkan nieya...

lepas ini aku kena terima apa sahaja yang berlaku..
dugaan dan halangan yang berlaku..



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket