Monday, May 28, 2012

Hadiah Istimewa dari ♥

Malam beday pukul 12.00 tengah malam ... 


Bunyi jam menandakan pukul 12.00 tengah malam pada 26 may 2012.
tet tet tet.. (bunyi jam)

si dia : Happy Birthday cyg... (Sambil bisik kat telinga)
nieya : Thanks awk..  Awk.. Nyanyi laa lagu beday tok sy.
si dia : (Nyanyi lagu beday)
nieya : Thanks awk.. Happy sangat2.
si dia : Sy ada hadiah tok awak. Nak bagi malam nie ke esok pagi??
nieya : Up to u laa..
si dia : (Ambil hadiah dalam beg) Nak bagi malam nie laa.
coz saya nak jadi orang pertama wish kat awk n bagi hadiah kat awk.

........Beberapa minit kemudian......

si dia : Nah hadiah untuk awkk..
nieya : (Muka ada senyum sampai ke telinga) Hehehe.. Thanks awk.. Ada hadiah tok saya.
(Belek-belek adiah tu laa)
si dia : Sorry awk.. Tak pandai nak balut. biasa laa lelaki kan..haha
Sy nak awk bukak sekarang depan sy..
nieya : (Alamak..!! Segannya.. hehe. Bukak adiah.)

Terkejut...!!! serius.. Seumur hidup nieya x pernah dapat seperti ini selain my parents.
Hanya mampu terkedu dan cakap thanks sahaja kat dia. Segan pown ada.

nieya : Thanks awk.. Sayang awk sangat2. Sy suka adiah nie. 
(Try utk pakai)
Awak... x muat laa.. longgar..
si dia : Besar sangat.. Tak pe.. Nanti kita pergi potong..

korunk nak tahu tak... nieya dapat hadiah apa dari dia?? Ehem2.. Nak tau ker?? Hehe.. Nanti laa..
Nieya happy sangat. Benda nie adalah berharga buat nieya. Nieya akan jaga elok2. 

"Awak.. thanks alot awk. Sy happy sangat2 dan sy akan jage elok2.
Thanks jugak sebab datang untuk bersama dengan saya".
Setiap masa saya akan ingat awak, dan setiap masa saya akan ingat
saya milik awak dan awak milik saya..dan setiap masa juga ia berada dia sisi saya.

Dan saat-saat seperti ini tidak akan nieya lupakan sampai bila-bila.
Akan ku jadikan saat seperti ini sebagai kenangan terindah dari si dia..


dan... bila jam itu di pakai di tangan.......


so sweett... tak tipu.. suka sangat2...
thanks awk..

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket