Monday, May 28, 2012

Jauhnya jarak kami



Aku tahu dalam setiap tatapanku
Kita terhalang oleh ruang jarak dan waktu
Hanya sebuah kepastian dan kepercayaan
Hanya sebuah kerinduan dan keinginan
Kesetian yang selalu aku tancapkan
Kini menjadi sebuah keyakinan


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku 
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau 


Kita terhalang oleh jarak sayang
Tapi itu tidak membuat kita luluh
Kita terhalang oleh ruang sayang
Tapi itu hanya sementara dan sekejap
Kita terhalang oleh sebuah waktu
Tapi kita kan selalu menunggu sampai menyatu


Ya Allah, jagakan dia, lindungilah dia untuk ku
Jagakan dia agar cintanya selalu penuh untuk ku
Untaikan senyuman di bibirnya 
Hangatkanlah hari-harinya agar selalu ceria

Dia kekasihku tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau jarak dan waktu menghalang
Aku tetap akan menunggumu

Aku merindui kamu.. 







...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket