Saturday, July 14, 2012

The Smurfs di facebook

Nieya sekarang nie aktif balik dalam game smurfs di facebook..
Sesiapa yang bermain tuh, apa lagi jadi kan lah nieya nie jiran kamu ek..

Bosan-bosan layan game smurf nie tambah lagi game nie dah keluar yang baru.
Means yang masuk dalam gua cendawan.
memang makin memikat hati la..


Nieya punya smurfs nieya bahagikan kepada dua bahagian.
Dan di pagarkan. yang depan bahagian besar tu nieya buat macam taman.
Dan yang belakang tu yang kecil bahagian mainan dan bangunan.

Jom kita lihat..

bahagian hadapan

Nampak tak belah kanan ada bentuk gua. yang bercahaya tuh. 
Haa... itu lah gua untuk ke Taman cendawan.. 


Bahagian belakang yang kecil.

Bila di klik pada gua tersebut dia akan muncul paparan ini..

Travelling to mushroom forest

 Kemudian akan terpapar seperti di bawah ini. 
Dan kerja kita macam biasa bersihkan dan hiasa lah dengan bangunan-bangunan.

taman cendawan baru bermula

Bila kita nak kembali ke asal, klik semula pada gua tersebut. 

going back home

Makin menarik hati kan..
hahaha..
Jom lah main bersama-sama.



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket