Wednesday, November 7, 2012

satu kekecewaan...

Minggu terakhir kelas dalam sem nie... hurm.. patah semangat bila kawan-kawan perli, mengutuk, menganjing untuk sem depan. tak pa.. aku jatuh ketika time ini tapi aku akan pasti kan yang aku akan berjaya jugak.. aku kan bangun untuk hidup aku. kau ingat kau memerli tuh semua kau happy dengan penilaian kau semua?? thanks korunk sbb memerli tuh menjadi satu semangat buat kami.. aku tak kan mendoakan keburukan kau tapi aku akan mendoakan kejayaan kau semoga di berkati.. ingat Allah berada bersama kita. semuanya ada hikmah.. hidup ini seperti roda, kadang-kadang kita di atas kadang-kadang kita di bawah..

thania kau mesti bangkit. ini semua ujian untuk kau.. Allah beri kita ujian supaya kita ingat dia, Allah sayang kita. semangat thania untuk sem depan.. gagal sekali tak bermakna gagal buat selamanya..
arrrhhhhh...!!!! apa nak jadi dengan aku kali ini..

abah ibu... soorryy sebab menghancurkan hati kalian. along akan pastikan kejatuhan along ini seekali dalam seumur hidup.. along akan try the best..

minggu depan dah final exam. 3 paper yang nieya amik untuk sem ini. semoga kali ini lepas segalanya.. doakan nieya kawan-kawan..
...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

1 comment:

Syara Mohammad said...

Sugar!

Nieya... All the best! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket