Sunday, December 23, 2012

Kenangan pada 22/12/2012... :)

Hari yang di tunggu-tunggu kini sudah berlalu. Nak tahu hari apa yang nieya tak sabar dan menanti dan menunggu...?? Tentulah 21 dan 22/12/2012.. Sebab hari 21 tuh nieya pulang Seremban bersama bf nieya dan kawan nieya, untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan kami iaitu yana pada 22/12/2012.

Kami bertolak dari ipoh petang dalam pukul 6 lebih macam tuh kami ikut jalan lama, jimat sikit. Kemudian sampai Seremban pukul 12 tgh malam. Kami terus lepak dengan bff nieya fara.. Lepak minum jerk..
Balik rumah pukul 2.30 pagi. Nasib adik nieya tak tidur lagi lau tidak kena lah call ibu suruh bukak pintu.

Berhenti seketika di petronas. 

Pagi lagi kami dah bangun untuk bersiap. Excited laa kononnya.. Member nieya nie duduk di Bandar Seri Jempol Negeri Sembilan. Dari rumah nieya adalah lah makan masa 2 jam.. Yela, tolak pukul 10 lebih sampai pukul 12 tghari. Ikut Pilah dengan jem nya, tak leyh buat laju, lagi pun jauh. 

 Malas la nak taip panjang-panjang.. tengok lah jerk laa gambar.

Hantaran..
dan yang paling mahal... kami sama tema ngan pengantin.. 

masuk rumah

yana dan fuzuan.. Pengantin baru.

nieya bersama mr.acham.. blue ikut tema ok..

Kemudian kami pergi Gemenceh, Bukit Rokan sebab abah call suruh datang amik rambutan. Dengan senang hatinya kami pergi kampung mama nieya amik rambutan. Yang paling menyampah sekali banyak lak tuh nyamukk..

bersama nony mmber nieya.. di kebun..
suasana di kebun apabila pokok dah di tebang

nieya bersama rambutan
mr.acham buang daun rambutan ekk.. rajinnya..
Bila malam menjelma kami mr.Acham, nony, my bff fara n asiah serta fizi keluar makan bersama. Lepak kat Ampangan jerk.. happy sangat dapat berkumpul. Gambar tak der laa..  

Hari yang menyeronokkan di penghujung bulan 12 bersama kawan-kawan serta bf. Kenangan yang tak dapat di lupakan. Apa pun, ucapan buat yana : 

Selamat pengantin baru buat sahabat nieya yana bersama suami nya yang tercinta Fuzuan. Semoga korang bahagia hingga ke anak cucu. 















...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...