Saturday, January 12, 2013

Tentang X ker ......

kenapa ek perlu ingat pada ex lama? Tak salah kot untuk ingt ex lama, tapi perlu ke bagitahu satu dunia tentang kita ingat kat ex kita? sedangkan sekarang dia ada orang lain dan awak pown ada saya. Tipu lah kalau nieya tak ingat pada ex nieya tapi tak macam gila2 ingat padanya. Kalau ingat pown sekali lalu bukan sampai nak update bagitau satu dunia tentang ex kita. Jujur nieya kata nieya takkan pernah menyesal tinggalkan yang lama sebab nieya tau dia bukan yang terbaik untuk nieya dan dia bukan untuk nieya. TApi kalau nieya ada bagitau seseorang yang nieya menyesal tinggalkan ex nieya tu bukannya seikhlas hati nieya untuk kata nieya menyesal. Hanya sekadar mulut sahaja nieya cakap menyesal tapi hati tak sebab time tu tengah kesal, marah dan apa yang kita cakap semua main lepas tak ingat dunia.

Nieya tau yang lepas tak boleh di kembalikan semula bialah ia berlalu tapi kalau laa boleh yang lepas boleh dapat semula nieya nak 1 sahaja nieya nak ibu dan abah nieya kembali bersama semula. Kalau boleh. Tapi kalau pasal ex nieya tak berharap dan tak kan pernah untuk bersama semula. Sebab dia tu ex sahaja masa lalu, masa silam, buat apa nak kembali kepada masa silam semula sedangkan ia tak serasi, tak selesa.. senang cerita kisah silam. Takkan dah ludah nak jilat balik.

Nieya kecewa sikit bila nieya dapat tau sumting dari bf nieya. Ternyata dia still sayangkan ex dia lagi. Sedih bila dapat tau *cadbury in the classroom. ahhahahahaha.. awak2, dah laa ada fb lagi satu pastu boleh pulak update tentang ex letak gambar sepupu. CUbaa laa kalau nieya buat, satu fb nieya update sal ex nieya. apa lah perasaan kamoo kan. Kelakar lah.

Patutlah dia unblock ex nieya pastu friend ex nieya semula menggunakan fb nieya rupanya..... hurm.. motipp buat macam tuh?? sampai sekarang nieya nak tau kenapa macam tuh. Kemudian nieya tanya dia, tak mau jawab last2 dia unfriend ex nieya semula. Seandainya awak nak pulangkan sy pada ex sya semula i.allah saya tidak mau sebab saya sudah miliki hati awak, dan yang paling penting saya sudah miliki family awak. itu paling mahal yang pernah saya miliki. Saya bahagia dengan awk dan family awk serta saya boleh tahan dengan awak. Hanya satu sy pinta jangan ada orang ketiga dalam hubungan ini. if awak sayang ex awk lagi saya akan beri awk masa  . if awk nak kembali dengan dia semula, saya tak boleh nak cakap apa.

Bagi saya cukuplah apa yang saya dapat selepas yang lama, dan semuanya ada hikmah kenapa tinggalkan yang lama dan dapat yang baru. yang lama kisah silam yang mungkin takkan kembali semula, tapi apa yang kita dapat sekarang hargailah dia, jaga dia, kerana takkan kita nak jadi benda yang lama?? takkan nak pisang berbuah dua kali? tak kan nak harungi benda sama jugak?? pelihara apa yang kita dapat sebaiikknya. supaya kita takkan menyesal apa yang kita terlepas. pandang ke hadapan jangan di pandang benda belakang dan yang lepas.

dari fb...


Flyn Liana
Kesian bf dia yg ni . Gf dia pergi kt first lover dia balikk :( ✗ sadis

Flyn Liana
walaupun kita sudah lama tidak bersama tetapi saya tetap sayangkan awk wahai hamba allah . *cadbury in the classroom

Flyn Liana
Berdoa kebahagiaan untuk kekasihnya yang sedang bersama org lain adalah pengorbanan cinta :( . Kalau lah awk tahu betapa saya syg awk !

haahahahaha... siyess memang terkejut daapat tau... waoo!!!! amazzinggg!!! hahahahaa... 
terbaiikkk laa awk.. Sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak. sakit nya hati sy..!!

saya redo... PApe pown sy akan ingat Allah bayar cash..  All is well... hehe



...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket