Tuesday, May 28, 2013

Alhamdulilah....tamat sudah pengajian di PUO..

Salam semua... 
Hari nie keputusan peperiksaan akhir semester keluar bagi sesiapa sahaja yang belajar di Politeknik.
Seperti biasa lah, pagi2 lagi dah bangun terus bukak lappy nak cek dah keluar ke belum.
Apa-apa keputusan hanya terima dengan redho jerk.. 
Adat pelajar poli, biar pointer sikit tapi asalkan jangan ada sangkut paper atau gagal. Itu jerk yang kami harapkan.

Tadi keputusan keluar tepat pada pukul 9 pagi. ya Allah berdebar jantung.. 
Dan akhirnya.....

V
V
V


ALHAMDULILAH YA ALLAH...
Gembira tersanggatt... Walaupun sepatutnya nieya dah konvo ... tetapi biasalah adat belajar main2 time exam akhir kan... kan dah kena tambah 1 semester.. hurm. itu lah yang nieya terasa sangat gagal dalam hidup. Selama ini tak pernah lah. Tapi Alhamdulilah.. berkat doa ibu abah, kawan2, dan sesiapa yang telah doakan nieya dan usaha nieya.. Terima kasih pn.Asliza sebab bagi saya lulus.. terima kasih pn.Zaza sebab bagi saya a-.. 

Dan sem hari itu adalah sem terakhir nieya ... Selama 3 tahun setengah duduk poli dan akhirnya... berjaya habis.. Huh.. kenangan tu terlalu banyak.. dan terlalu banyak pahit dari manis.. Dan nieya akan konvo pada tahun depan..!!! Ibu, abah,mama semua gembira dengan keputusan nieya.. keputusan?? x laa mereka gembira sangat tapi mereka gembira nieya dah tamatkan pelajaran nieya.. dah tak payah balik ipoh..




Inilah keputusan nieya.. 






Web Programming yang paling nieya takut. Sebab nieya tak tahu PB dia berapa pastu puan kata paling tinggi 60 lebih dan soalan keluar lain dari yang kami target dan yang kami baca.. Hanya berserah pada Allah. Walaupun hanya cukup2 makan dan paras hidung sahaja janji lulus.. Terima Kasih pn.Asliza. 

Web nie memang seronok sebab dari dulu nieya nak belajar PHP, tapi itu lah... banyak main :) 
Coding tuh beb... java pown coding..





Nie pulak surat mengatakan yang nieya dah berjaya menamatkan pelajaran nieya di PUO..

Akan aku merindui suasana di Ipoh bersama mr.A, kawan2 dan kenangan di sana..
dan semestinya akan merindui Politeknik Ungku Omar....
Kenangan terindah selama 3 tahun setengah.. :)
Alhamdulilah.. 
dapat juga nieya merasa suasana belajar, suasana berjauhan dengan family, bebas...Makan hati.. hehe...macam-macam lah.. dugaan kan..
Rindukan mr.A serta budak rumah no30 sari 7 dan dak kelas dip6extd...

....Terima kasih....




...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

1 comment:

Dylla Abas said...

alhamdulillah..congrats sis!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...