Sunday, July 10, 2011

dugaan kami.

dugaan penuh dugaan. hanya boleh bersabar dan terus bersabar menempuhi dugaan yang melanda. semuanya ada hikmah. ingat cuti sabtu ahad dapat berjalan dengan uncle,ibu, and adik2. tapi dapat berjalan pergi KPJ jerk, kemudian pergi hospital besar seremban. huh... penat.. 

kenapa aku pergi sana?? sebab, nenek and mama aku masuk hospital.. mama tau, bukan ibu.
nenek sekarang berada di wad HDU. bawah icu. tapi macam icu. tak boleh orang jaga, masuk kena 2 orang jerk, tak boleh on nset. ini wad khas untuk masalah jantung. lau tak silap aku.

hari ini, nenek kena masukkan tiub dalam badan dia. masuk kamera. untuk tengok masalah jantung, tapi doktor kata risiko dia tinggi. boleh kena stroke. hurm.. aku tak nak nenek aku kena macam itu. sebab nanti sape nak jage nenek ??? kesian makngah dengan ibu. nenek masuk wad KPJ. dah 4 hari tinggal wad.

mama pula masuk GH.. kena denggi. kesian mama..badan dia panas. dah tak ceria macam dulu dah. paling lama tinggal dalam wad tak silap aku seminggu lebih. lama tu. terseksa mama.. mama 3 hari. 

semoga mereka cepat sembuh. dan lindungi lah diaya allah. serta keluargaku yang lain. ya allah, tabahkan lah keluargaku untuk menempuhi dugaan ini. berikanlah mereka kekuatan dan kesabaran. amin.

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...