Sunday, July 17, 2011

gambar jerk ker???

hahaha..ini gambar yang sempat aku ambil ketika aku bosan..
hobi aku salah satunya ambil gambar.
al-maklum lah.... cita-cita salah satunya
...fotograpfer...
hahaha
tapi tak mampu lagi nak beli camera nikon
setakat camera nset jerk mampu...

besar tak...??
cuba teka apa ini??
ini murtabak...
murtabak dari singapore...
bukan kami yang beli. 
malah uncle kami dari singapore yang datang dan belikan
hurm....
rasa dia??
not bad laa..
ok laa...

ini kek...
nampak kan happy birthday ibu..
beday ibu pada 10/7/2011...

kemudian kami sambut bersama dengan uncle...
nice sangat kek dia.. sedap....

gambar ini pun aku ambil??
sebenarnya gambar ini aku nak tunjuk kan sumting..
tapi tak nak..
nampak tak bangunan tu.???
gambar tu,ada orang buangkan zink dari atas bangunan.
buang ke bawah..
bukan zink lembut tu..
zink yagn keras tu..xau nak panggil apa.
rasanya bukan zink.
p papan yang warna kelabu tu..
yang keras tu.. bunyi dia kuat lak tu..
ini sebelah KPJ seremban jerk.. 
x senonoh betul pakerja di situ.
membahayakan keselamatan.

hahaha..
di KPJ Seremban.
budak gurl ini kiranya saudara kami gak..
p jauh sangat..hahah
peramah punya budak..
tiba-tiba datang at family kami bermain ngan kami.
siap suapkan sweethour at aku.haha
sebelah dia Najmi. adik sepupu aku. badan gemok..
tinggi, sedangkan baru darjag 3..lau tak silap aku laa..

aku bersama ngan dia..
dia serasi dengan aku..
macam dia suka bermain ngan aku..
comel dak tu..

nampak plastik yang najmi pegang tu..??
najmi tu, kuat makan.
sampaikan makanan orang pun dia kebas..
hehehe
adik sepupu aku seorang nie..

ini bantal 
baru beli at J.J
rm5..hahah
untuk nenek aku at hospital
tutup dada dia..
p tyto at bandal nie best...lembut jerk.

B.A
haha...big apple..
yummmy..
sedap...beli di J.J ngan im.. makan bersama im dan selebihnya
makan dengan family...
my fav donut...

ini monika..
jantan,tapi nenek ak panggil dia monika..
serasi nama dia,,
dia suka
bila panggil monika dia cepat2 datang.
tapi aku panggil mok..
hehehe
kucing kesayangan nenek dan rwah atuk.
bulu dia lawa..
tapi gambar ini adik aku ambil.
n ini at dapur rumah nenek aku.

...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket