Tuesday, May 29, 2012

Kisah 26 may 2012

Alhamdulilah... sekarang umur ku dah jejak 21 tahun pada 26 may lalu dan Alhamdulilah nieya masih diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan di dunia ini.

Nieya nak story moli sikit tentang sambutan beday nieya ngan buah hati tersayang dan mybff.. Ini lah kali pertama nieya sambut beday dengan bf n bff nieya. Nieya happy sangat-sangat akhirnya dapat juga merasainyer. Memang berlainan dan berbeza sambutannya. Hati nieya bertambah happy bila si dia, cinta hati dapat turun Seremban dari Perak semata-mata untuk sambut beday dengan nieya. Mana tak happy nyer kan.. Setelah 3 minggu tak berjumpa. Rindu sangat2.

Si dia ada bagi nieya hadiah tau.. Nak tau hadiah apa?? Eh..Bukan nieya daa bagitahu ker?? Ini laa.. hadiah dari dia.. Happy tau dapat hadiah tu. Sayang sangat dengan hadiah tu.

time di rumah ibu angkat kawan nieya

comel sangat baby tuh.. geram

kami di J.J Seremban 2

tutti frutti Seremban 2


sharing is caring

my bff.. farah
   
Thanks bf n mybff coz sudi bersama dengan nieya, buat nieya happy dan sambut beday nieya. Kenangan yang tak dapat di lupakan.. Tapi yang paling best, nieya tak kena mandi tepung. Hampir-hampir la. Nasib baik luck nieya baik. :) Kenangan yang tak dapat di lupakan.

-Sweet Memory- 





...Hanya sekadar mengisi masa lapang untuk berkongsi cerita ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Photobucket